• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Учнівське самоврядування "Веселка"

Лідер учнівського самоврядування "Веселка" - Коровка Ірина

В рамках конкурсу "Лідер року - 2018" відеопредставлення лідера учнівського самоврядування Миколо - Гулаківської зош І- ІІІ ст. Коровки Ірини - wym-1521622441916

Інформаційна підтримка соціальної сторінки "Крок за кроком: від виборів - до стратегій дій" звіт про лідерську діяльність- wym-1521621936174

ЗВІТ

про роботу учнівського самоврядування

за 2016 – 2017 навчальний рік

/Files/images/2017_rk/us/1.png


Педагог – організатор

Миколо – Гулаківської зош І - ІІІ ст

Судімова Л.П.

ПЛАН РОБОТИ

дитячо-юнацької організації «Веселка»

2016-2017 навчальний рік

№ п/п Зміст роботи Термін виконання Відповідальні Відмітка про виконання
1. Урочиста ( тематична) лінійка присвячена Дню знань «Моя Україна – єдина країна» 01 вересня, 9:00 Заступник директора з НВР , педагог-організатор, сценарій
2. Учнівська конференція» «Звіт про роботу дитячо – юнацької організації за 2015/2016 навчальний рік та пріоритетні завдання на 2016/2017н.р.» 05 вересня педагог-організатор, протокол
3. Засідання « Моя Україна – єдина країна»:
  1. Обговорення та затвердження планів роботи органів учнівського самоврядування
  2. Розподіл обов’язків між членами парламенту
  3. Акція «Лист українському солдату»
10 вересня педагог-організатор, протокол
4. Контроль санітарного стану приміщень органами учнівського самоврядування Щоп’ятниці Трудовий сектор
5. Перевірка наявності та якості класних куточків і державної символіки в класних кімнатах 19 вересня Педагог-організатор
6. Засідання організації:
  1. Підсумки роботи органів учнівського самоврядування за вереснь: недоліки та шляхи їх подолання
  2. Коригування плану роботи кожного міністерства на жовтень
  3. Робота з порушниками дисципліни
1 жовтня Педагог-організатор,
7. Привітання з Днем учителя 3 жовтня 9-11 класи, лідери учнівського самоврядування, сценарій
8. Заходи приурочені до Дня козацької слави, свято пісні. Посвята учнів 2 класу укозачата 14 жовтня ( 17 жовтня - 1-4 класи) класні керівники, класоводи, вчитель музичного мистецтва, керівник гуртка, педагог-організатор, сценарій
9. Участь у шкільному етапі Всеукраїнської акції « Ліси для нащадків» До 20 жовтня Вчителі біології, природознавства, трудового навчання, класні керівники, класоводи, звіт
10. Навчання лідерів секторів 23 жовтня Педагог-організатор, усний звіт
11. Участь в олімпіадах та навчальних конкурсах згідно плану Жовтень - грудень вчителі-предметники, адміністрація школи
12. Участь в конкурсі малюнків « Твоє майбутнє – в Твоїх руках» ( моя майбутня професія) До 20 жовтня класні керівники, класоводи, вчитель образотворчого мистецтва, роботи дітей
13. Свято рідної мови і культури листопад МО вчителів - словесників, класні керівники, класоводи, сценарій
14. Акція « Обери життя» листопад психологічна служба, класні керівники 6 – х класів, план
15. Засідання сектору здоров’я: Бесіда « Здоров’я – запорука успіху» листопад Психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, протокол
16. Участь у шкільному конкурсі – огляді «Галерея кімнатних рослин» До 24 листопада вчителі біології,класні керівники, класоводи, МО вчителів природничо-математичного циклу, звіт
17. Шкільний етап районної виставки-конкурус дитячого малюнка «Право очима дітей» листопад вчитель образотворчого мистецтва, роботи дітей
18. Місячник здорового способу життя ( заходи згідно плану) листопад Виховна частина, план, звіт
19. Загальношкільна лінійка. Тематичний виступ « Пам’ятаємо!» ( день пам’яті жертв голодомору) 28 листопада Педагог-організатор, сценарій
20. Прибирання пришкільних ділянок жовтень-листопад Класоводи та класні керівники, Сектор праці
21. Засідання організації: «Підготовка до новорічних свят» грудень Педагог-організатор, парламент школи, протокол
22. Конкурс «Космічні фантазії» грудень Класні керівники, роботи дітей
23. Веселі старти «Козацькі розваги», приурочено до Дня Збройних Сил України 4-5 грудня вчителі фізкультури, класоводи, класні керівники, Міністерство спорту та охорони здоров’я, план
24. Навчання лідерів секторів 11 грудня Педагог-організатор, лідери учнівського самоврядування, усний звіт
25. Природоохоронна акція «Збережи ялинку» ( шкільний етап) До 12 грудня вчитель малювання, педагог-організатор, вчитель біології,
26. Благодійна акція до дня Миколая 19 грудня Органи учнівського самоврядування
27. Загальношкільна лінійка «Підсумки навчально – виховної роботи учнів за I семестр 2016-2017 н. р.» грудень Адміністрація школи, план
28. Конкурс виробів «Новорічна композиція» ( шкільний етап) грудень вчитель образотворчого мистецтва, трудового навчання, класоводи та класні керівники, педагог-організатор, роботи дітей
29. Конкурс виробів «Український сувенір» ( шкільний етап) грудень вчитель образотворчого мистецтва, трудового навчання, класоводи та класні керівники, педагог-організатор, роботи дітей
30. Конкурс плакатів «Безпека дорожнього руху – це життя» та визначення переможців на участь у районному етапі До 19 грудня Сектор спорту та охорони здоров’я,
31. Новорічні ранки грудень ( згідно графіка) Педагог – організатор
32 Засідання :
  1. Традиції українського народу – цикл зимових свят
  2. Аналіз роботи органів учнівського самоврядування
  3. в 1 семестрі 2016-2017 навчального року. Звіт про роботу.
  4. План роботи на 2 семестр 2016-2017 навчального року
січень Педагог-організатор, протокол
33 Заходи до Дня Соборності України січень Заступник директора з НВР, педагог-організатор, сценарій
34 Засідання : Ми знаємо свої права, виконуємо обов’язки. лютий Педагог-організатор, протокол
35 Місячник правового виховання ( за окремим планом) лютий практичний психолог, класоводи та класні керівники, план
36 Кокурс «Лідер року – 2017» лютий Педагог-організатор, заступник директора
37 Заходи приурочені до Дня Святого Валентина. Свято поезії Лютий класоводи та класні керівники, сценарій
38 Виставка робіт образотворчого мистецтва, присвячених «Небесній сотні» лютий Вчителі образотворчого мистецтва, класоводи, роботи дітей
39 Засідання організації : Шевченко живе в кожному з нас 4 березня Педагог-організатор, протокол
40 Свято 8 Березня 6 березня Вчитель музики, класоводи та класні керівники,
41 Тематичний вечір, присвячений пам’яті Т. Г. Шевченка. 10березня Педагог-організатор, вчителі-предметники
42 Місячник охорони навколишнього середовища та благоустрою квітень педагог-організатор, психологічна служба,
43 Шкільний конкурс виробів « Великоднє диво» та визначення переможців на участь в районному етапі конкурсу 3 квітня Педагог-організатор, вчителі трудового навчання, класні керівники
44 Засідання організації: Прокинувся вранці – прибери свою планету. Організація проведення заходів до Дня Землі. 7 квітня Педагог-організатор, протокол
45 Шкільний етап Всеукраїнських заходів, присвячених Дню Землі, Дню довкілля (акції «Чиста планета», «Первоцвіти», «Юннатівський зеленбуд) та визначення переможців на участь в районному етапі квітень вчителі образотворчого мистецтва, природознавства, біології, класоводи та класні керівники, педагог-організатор, звіт
46 Тематична лінійка «День чорнобильської трагедії» 26 квітня Педагог-організатор, сценарій
47 Засідання організації: Підбиття підсумків участі класів в конкурсі «кращий клас» 6 травня заступник директора з НВР, педагог-організатор, протокол
48 Свято Перемоги (виступ біля пам’ятника, концерт) 9 травня органи учнівського самоврядування, заступник директора з НВР, Будинок Культури
49 Загальношкільна лінійка «Щаслива мить», свято обдарованих 15 травня заступник директора з НВР
50 Свято Останнього дзвоника 26 травня заступник директора з НВР, педагог-організатор, сценарій

Відповідно до Концепції освітньої діяльності, Національної доктрини розвитку освіти, Статуту школи, на виконання Декларації прав дитини і Конвенції прав дитини на сучасному етапі розбудови правової держави і громадянського суспільства, для залучення вихованців до державно-громадської форми управління роботою у школі працює система учнівського самоврядування, де наявні:

• статут;

• символіка

• план роботи організації по семестрах;

• план засідань помісячно;

• правила та положення діяльності органів учнівського самоврядування.

Головна мета шкільного учнівського самоврядування – об’єднання зусиль у справі створення умов для вільного розвитку учнівської молоді та демократизації учнівського життя.

Учнівське самоврядування в школі має велике значення. Учні набувають передового досвіду самоорганізації та співпраці, у них формується життєва позиція та світогляд, основою якого є загальнолюдські цінності. При цьому розвивається терпимість до різних ідей і точок зору, вміння слухати і чути, дивитися і бачити, спостерігати й аналізувати, систематизувати і робити правильні висновки. Під час засідань школярі набувають навичок відстоювати власну думку, співпрацювати з іншими людьми. До роботи в органах учнівського самоврядування залученні учні 1-11 класів, а саме: «Веселкове сузір’я» - учні 5 – 11 класів та «Козацька республіка» - учні 1 - 4 класів

У 2016-2017 навчальному році учнівське самоврядування продовжує працювати над проблемою лідерства.

Очевидним є те, що проблема лідерства існує в сучасній школі, і про неї потрібно писати, її потрібно вивчати та вносити певні корективи. Проблему лідерства починають вивчати саме із школи, бо в ній дитина формується як юнацька особистість, починає будувати свій життєвий шлях та самостверджуватись. Діти – це майбутнє нашої країни, а у встановленні лідерства одну з головних ролей грають педагоги, і саме їм потрібно звернути увагу на учнівський колектив класу та виділення лідерів серед дітей. Педагог повинен визначити чи це лідери «позитивні» чи «негативні», і прикласти максимум сил для того, щоб поставити дитину на правильний шлях розвитку.

Саме тому метою роботи є: різнобічно і об’єктивно дослідити шкільний колектив, виділити лідерів, вивчити типологію лідерства, обґрунтувати функції лідера, звернути увагу на становлення лідерства та розвитку активу в сучасній школі.

Школа — це життєвий простір дитини; тут вона не просто готується до життя, а живе. Тому виховна робота в нашій школі спланована так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і педагогами, школою і родиною, керуючись ідеями демократичного діалогу між поколіннями.

Без учнівського самоврядування процес гармонійного становлення та розвитку особистості неможливий, тому «Веселка» активно розвивається і задовольняє потреби сучасного учнівського колективу.

Лідером учнівської організації є учениця 11 класу Атамась Анжела,яка довела свої лідерські якості на районному конкурсі лідерів учнівського самоврядування «Лідер року – 2017»,зайнявши почесне ІІ місце.

/Files/images/2017_rk/us/2.png


Теорія Макаренка про те, що колективне виховання є ефективним, має своє підтвердження і нинішній час. Етапи формування колективу передбачають виховання лідерів, а потім лідери навчають інших. Ознаками сформованості колективу є те, що кожна особистість є індивідуальністю, і в той же час колектив впливає на особистість.

/Files/images/2017_rk/us/3.png


Завдяки існуючим конкурсам, діти мають змогу контактувати, набувати досвіду, обмінюватися цікавими ідеями, навчатися лідерству.

/Files/images/2017_rk/us/4.png


Атамась Анжела із задоволенням бере участь в районних зібраннях лідерів, підтримує контакти з учнями інших шкіл.

Навчання лідерів дають змогу:

 проявити себе як особистість;

 висловити власну думку з будь-якого питання;

 побачити нові види організації дозвілля;

 набути вміння доводити іншим правильність чи аморальність певних вчинків;

 провести час з цікавими людьми;

 переконатися в тому, що світом керують активні розумні особистості, а ліні й байдужості немає місця в нашому насиченому житті.

Якісне функціонування кожного з 4 секторів забезпечується:

 постійним контролем з боку педагога-організатора

Судімової Л.П.

 наявністю планів роботи і чітким їх дотриманням;

 високою активністю членів організації;

 ініціативністю та дисциплінованістю дітей;

 проведенню конференцій та засідань кожного з секторів;

 Знанням своїх обов’язків.

Дитячо – юнацьке об’єднання «Веселка» - незалежна, утворена на добровільних засадах організація, створена для задоволення, захисту соціальних, освітніх, духовних та інших спільних потреб, інтересів учнів. Є складовою частиною системи виховної роботи.

Засновники – шкільна дитячо – юнацька організація.

Діє в межах села, району, області.

Мета та напрямок діяльності:

• Створення умов для духовного розвитку особистості, для реалізації прав учнів на суспільну творчість і науковий пошук. Інтелектуальний розвиток, активну пізнавальну діяльність у проведенні дозвілля.

• Захист прав та інтересів дитини, її честі, гідності, забезпечення справедливого, гуманного ставлення до школяра.

• Формування в учнів національної самосвідомості, плекати любов до рідної землі.

• Створення умов для гармонійного розвитку дітей та учнівської молоді.

• Первинний осередок – класи, клуби, учнівські центри та різновікові об'єднання учнів. Згуртування за власним бажанням в єдиний творчий колектив з певним напрямком діяльності.

• Об'єднання має лідера.

Права та обов'язки.

• Право на захист прав та інтересів.

• На створення умов для реалізації навчальної, пізнавальної, наукової, дослідницької, пошукової, творчої діяльності духовного та інтелектуального розвитку.

• Обирати і бути обраним лідером творчого центру.

• На залучення до роботи членів своєї родини.

• На відзначення особистої активності про реалізації завдань шкільної асоціації.

Представники зобов'язані:

• дотримуватись статуту;

• брати участь у роботі;

• дотримуватись заповідей;

• справами підтверджувати повагу до України, села, школи,

до народу, до релігії, родини, рости чесними людьми.

Одним із завдань педагогічного колективу є створення комфортних умов у школі для реалізації навчально-виховного процесу, який має відбуватися на принципах діалогу між учнем і вчителем. Між суб’єктами навчання та виховання має здійснюватися постійний обмін інформацією. Лише в такому випадку забезпечується результативність освітньої системи. Тому учнівське самоврядування є важливим елементом виховання учнівської молоді.

Робота дитячого самоврядування в Миколо - Гулаківській загальноосвітній школі I-III ступенів базується на принципах:

• самостійності при вирішенні питань у рамках своїх повноважень, що закріплені у статуті навчального закладу;

• відповідальності органів дитячого самоврядування перед виборцями, партнерами, членами колективу, педагогами, батьками;

• різноманітності форм організації учнівського самоврядування;

• взаємозв’язку між різними рівнями дитячого самоврядування;

• відкритості та прозорості діяльності в усіх сферах самоврядування;

• системності планування та реалізації намічених програм і проектів;

• консультативно-педагогічної підтримки дорослими .

Діяльність учнівського самоврядування регулюється різними законодавчими актами. Правовим підґрунтям діяльності органів дитячого самоврядування є:

• Конституція України

• Конвенція ООН про права дитини

• Закони України « Про освіту», «Про дитячі та молодіжні організації»

• Розпорядження й накази місцевих органів виконавчої влади.

З метою підвищення ефективності роботи учнівського самоврядування, надання дітям можливості самостійно приймати рішення стосовно своєї діяльності, вдосконалення виховної системи школи, на учнівській конференції було прийнято рішення про створення секторів дитячо-юнацької організації «Веселка».

Сектор з питань охорони здоров’я та спорту

· заохочувати учнів школи до занять фізичною культурою та спортом, туризмом та оздоровленням;

· формування культури поведінки, норм моралі, знайомство та розучування традиційних українських видів фізичного загартовування, розучування народних ігор, проведення змагань;

· організовує спортивні конкурси, змагання, ігри;

· проводити походи;

Сектор з питань дозвілля

• організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, виставок;

• організація змістовного дозвілля через колективні творчі справи, відзначення народних традиційних свят, знайомство і пропаганда української літературної спадщини, вивчення культури та історії українського народу;

• організація культурного відпочинку;

• Здійснює партнерські зв’язки з:

батьками, громадськістю;

Сектор дисципліни і порядку

· організовує чергування по школі;

· проводить роботу з правопорушниками дисципліни і порядку;

· організовує прибирання шкільної території;

· проводить нагляд за дотриманням культури поведінки;

Сектор праці та соціального захисту

Дбає про дотримання прав дітей, рівні умови навчання і праці для кожного незалежно від його соціального статусу.

Члени учнівського самоврядування активно допомагали адміністрації школи під час проведення волонтерської роботи, допомагали вчителям - предметникам у проведенні предметних тижнів, олімпіад, усіх загальношкільних заходів, систематично перевіряли стан збереження підручників учнями.

Наша Україна – молода держава, перебуває на шляху радикальних політичних, соціальних та економічних перетворень, обравши шлях переходу від тоталітарних ідеологій до свободи й демократії, національного відродження, цивілізованої, соціально зорієнтованої економіки, побудови нового громадянського суспільства. Суверенній Україні потрібні громадяни, які мають глибоко усвідомлену життєву позицію. Виховати таких особистостей можна за умови розвитку національної освіти, у якій система виховання та навчання ґрунтується на ідеях народної філософії, засадах української етнопедагогіки, народознавства, основах християнської моралі, наукової педагогіки. Сьогодні важливо відтворити в українському суспільстві почуття істинного патріотизму як духовно-моральної та соціальної цінності, сформувати в молоді громадянсько - активні,соціально значущі якості, які вона зможе проявити в усіх видах діяльності, перш за все, пов’язаних із захистом інтересів своєї родини, рідного краю, народу та Батьківщини, реалізації особистого потенціалу на благо української держави. У різні часи та епохи, в усіх цивілізованих державах сім'я, школа,суспільство ставили перед собою завдання – виховати громадянина, патріота своєї країни.

Як велика ріка починається з малого струмочка, так виховання громадянина України, суспільно активної, політично грамотної, працьовитої, компетентної особистості починається з малого – пізнання рідної батьківщини, стежини, що веде до школи, вулиці, на якій живеш, історії свого роду, його традицій, витоків, культури. Отож, щоб з роками мати справжнього громадянина, актуальним сьогодні є звернення до надбань національної духовності, виплеканої народом вподовж віків.

Лише заглиблюючись у споконвічну історію рідного краю, черпаючи силу й наснагу в могутньої природи не завдаючи їй школи, ми зможемо відновити національну гідність кожної людини, сформувати з неї палкого патріота України, допомогти учневі усвідомити причетність до землі предків, звичаїв та традицій, відчути повагу до Батьківщини.

Який цікавий світ навколо,

Ти, друже, тільки придивись!

На небі сонця жовте коло,

А поруч з домом – сад і школа,

Живи, дорослішай і вчись!

Дивись на квіти, на дерева,

Вивчай птахів, комах, тварин,

Ти станеш кращим і, напевно,

В життя підеш сміливо й певно,

Та пам’ятай, ти не один!

З тобою вся твоя родина:

Батьки, бабусі та діди,

З тобою друзі, Батьківщина,

Тож, уперед, мій друже, йди!

/Files/images/2017_rk/us/5.png


З метою розвитку в учнів громадянськості, патріотизму як найважливіших духовно-моральних і соціальних цінностей, формування у школярів професійно значущих якостей, умінь і готовності до їх активного прояву в різних сферах життя суспільства, вірності конституційному і військовому обов'язку в умовах мирного і воєнного часу, високої відповідальності і дисциплінованості; передання молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду й на основі цього формування особистісних рис громадянина України, розвиток індивідуальних особливостей і талантів, профілюючою темою роботи органів учнівського самоврядування в 2016-2017 навчальному році є Патріотичне виховання як засіб формування гармонійної особистості з чіткою громадянською позицією

/Files/images/2017_rk/us/6.png


Педагогом – організатором Судімовою Л.П. розроблено заходи щодо впровадження теми в навчально-виховний процес: Я, родина, Україна.

Робота за програмою ґрунтується на тісній співпраці класних керівників з заступником директора школи з навчально-виховної роботи Атамась І.В., педагогом–організатором та практичним психологом, бібліотекарем Судімовою Л.П. учителями - предметниками, батьками та громадськістю.

Спільними зусиллями педагогічного колективу та командою учнівського самоврядування організовуються та проводяться шкільні заходи, щодо розвитку соціалізації, комунікації, виховання та навчання учнів: спортивні змагання, різноманітні концертні та художні заходи, залучення до гурткової роботи. Раз на тиждень проводився загальний збір представників класних колективів та членів учнівського самоврядування, на якому вирішувались робочі питання, розроблялись плани роботи на тиждень, підводились підсумки роботи, нагороджувались переможці.

/Files/images/2017_rk/us/7.png


Активно у наший школі працює сектор дисципліни на чолі з Коровкою Владиславом вони займаються організацією лінійок, підготовкою тематичних інформаційних виступів по групах до визначних дат, займаються пропагандою здорового способу життя,

/Files/images/2017_rk/us/8.png


готують щомісячні календарі знаменитих дат до: Дня рідної мови (21.02), Дня української писемності (09.11), Шевченківських днів, предметних тижнів,стежить за чергуванням по школі, збереженням шкільного майна.

/Files/images/2017_rk/us/9.png


Двічі на місяць організовують проведення «рейдів-перевірок» відвідування і запізнення учнів до школи, «правові тижні», допомагає в проведенні зустрічей з працівниками правоохоронних органів. Цей сектор тісно співпрацює з учительським колективом і координує свою роботу з планом роботи школи.

Сектор спорту та здоров’я під керівництвом Вальчука Дениса бере активну участь у проведенні різноманітних спортивних заходів: естафету, присвячену Дню фізкультури, шкільні змагання з волейболу, виступи про здоров’я та довкілля тощо.

/Files/images/2017_rk/us/10.png/Files/images/2017_rk/us/11.png



Традиційними заходами для Сектору праці є проведення суботників на території школи та села під девізом «Ми – за чисте довкілля». Усі учні активно прибирали території, обкопували дерева, висадили багато квітів біля школи, озеленили територію школи.

/Files/images/2017_rk/us/12.png/Files/images/2017_rk/us/13.png



Члени Сектору спорту та здоров’я протягом року активно агітували учнів за здоровий спосіб життя, допомагали в проведені шкільних, окружних і районних спортивних змагань (футбол, теніс, легка атлетика), відзначали День Збройних Сил і провели конкурс

«Молодь обирає здоров’я».

/Files/images/2017_rk/us/14.png


Сектор культури організував оригінальне відзначення Дня вчителя, зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни,

/Files/images/2017_rk/us/15.png


воїнами-афганцями,

/Files/images/2017_rk/us/17.png


воїнами АТО

/Files/images/2017_rk/us/18.png

/Files/images/2017_rk/us/19.png




вшанування пам’яті загиблих воїнів минулого і сьогодення,

/Files/images/2017_rk/us/20.png


/Files/images/2017_rk/us/21.png



оформили куточок пам’яті жертвам Голодомору.

Атамась Анжела здійснювала допомогу класним керівникам

у проведенні КВК

/Files/images/2017_rk/us/22.png


і свят, виставок, таких як: Новорічний калейдоскоп, родинні свята, Осінні дари; свято Валентина, свято 8 Березня, День посвяти у козачата, тощо.

/Files/images/2017_rk/us/23.png


Військово-патріотичне виховання учнів є важливою ділянкою роботи учнівської організації школи. Даному напрямку роботи був присвячений тематичний період «Пам'ять про подвиг живе у серцях», протягом якого проведено уроки-пам’яті та уроки-мужності «Ми – нащадки перемоги», «Онуки та правнуки дідів-переможців», операції милосердя, конкурс малюнку «Хай буде мир на всій землі», загальношкільна лінійка «Збережемо пам'ять про подвиг», мітинг-реквієм «Не згасити пам’яті вогонь»

Участь учнів в патріотичному флешмобі - відео

/Files/images/2017_rk/us/24.png


«Діти України – за мир!

Протягом року багато заходів було розроблено саме членами учнівського самоврядування:

- привітання ветеранів з Днем Збройних Сил України;

- учнівська конференція для учнів 10-11 класів «Захист Вітчизни, вшанування її державних символів – обов’язок громадян України»;

- зустріч учнів з воїнами АТО;

- диспути «Що означає бути патріотом України», «Чи потрібен я державі таким, яким я є сьогодні?»;

- дебати «Значення Б. Хмельницького в історії України».

Одним з напрямків роботи є здійснення благодійних акцій та операцій. Так, протягом року в рамках благодійної акції «Милосердя» проведено акцію «Допоможи ветерану» з метою надання допомоги людям похилого віку, інвалідам війни і праці.

Сьогодні велика українська родина проводжає своїх синів на захист країни, і кожен із нас може зробити свій вклад у збереження незалежності й територіальної цілісності нашої Держави.

Тож учні нашої школи із захопленням долучилися до всеукраїнської акції «Дитячий оберіг для воїна». Наші школярі з величезним натхненням та вірою виготовляли для українських солдат невеличкі подарунки-обереги.

Але на цьому ми не спиняємось. Сподіваємось, наш приклад надихне інших дітей на добрі справи. Адже це так легко: зроби оберіг для воїна своїми руками, напиши побажання солдату. І можливо, саме твоя турбота допоможе зберегти йому життя та повернутися додому живим і здоровим.

На виконання Районної комплексної програми увічнення пам’яті учасників антитерористичної операції, жертв воєн і політичних репресій та соціальної підтримки сімей загиблих і поранених учасників АТО проводились ряд заходів: зустрічі учнів школи з воїнами – земляками учасниками АТО, благодійні ярмарки з метою збору коштів для воїнів, виготовлялись обереги, учні писали листи воїнам, малювали малюнки. Учнівське самоврядування провело акцію «Писанка для воїна».

/Files/images/2017_rk/us/25.png


Всі ці заходи сприяють формуванню громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, вихованню громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини.

Отож, робота шкільного учнівського самоврядування у нашій школі налагоджена досить добре. Є надбання і помилки, з якими приходить досвід. Закладено підвалини великої справи – залучення учнів до участі у шкільних справах, частково, у справах села, району. Протягом 2016 -2017 н. р. всі комісії учкому, органу учнівського самоврядування справлялися зі своїми обов’язками. Більшість учнів школи із задоволенням брали учать в учнівському самоврядуванні, в організації колективних творчих справ,вчилися бути ініціативними, відстоювати власну думку, формувати активну громадянську позицію .

Аналізуючи діяльність за минулий рік, у 2017 – 2018 н.р. ми будемо працювати:

· В наступному навчальному році необхідно спланувати та спрямувати роботу учнівського самоврядування по залученню більшої кількості дітей, з числа пасиву, до участі в учнівському самоврядуванні та організації колективних творчих справ;

· Залучення учнів до активного спортивного життя; волонтерської діяльності;

· Залучення педагогічного колективу до вирішення управлінських завдань;

· Впроваджувати нові моделі учнівського самоврядування;

· Активніше залучати членів учнівського самоврядування до нетрадиційних форм проведення міських та районних заходів, організації дозвілля, пошуково-краєзнавчої роботи.

Тож давайте,українці,браття!!!

Україну змінимо на краще,

На глибокі її рани накладемо латаття

Пройдемо всі випробування,навіть найважче.

Ми все зможемо,я вірю,я знаю

Спільною працею кризу переможемо.

Ми на рідній Вітчизні ,як в чужому краю,

На жаль ,так звикли,по-іншому не можемо.

Та треба нам змінити життя,

Розвіяти довгострокові сірі будні

Ми маємо розкішну землю,сади,поля

Чому з таким багатством живемо ,як блудні?

Цінуймо ж те,що Бог нам дав,

І діло треба в свої руки брати,

Й тоді буде так як Шевченко писав:

«Мій краю прекрасний, розкішний, багатий»

Й «На оновленій землі

Врага не буде,супостата».

Тож давайте вирішимо проблеми навіки-віків,

Назавжди забудемо слова «незгода» та «війна»,

Щоб в майбутньому наших донечок й синів

Спіткало лиш щасливе,мирнеє життя!

І пам’ятаймо з роду до загину,

Кажімо всім з іскристою любов’ю:

«За тебе,рідна,до небес полину,

Моя Вкраїно, я завжди з тобою!»

«З вірою в майбутнє» Атамась А.

(І місце в обласному етапі конкурсу «Об’єднаймося ж ,брати мої!»)

Кiлькiсть переглядiв: 585

Коментарi